سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش فیلم «روز قضاوت» در خانه هنر و فرهنگ آدینه

rooze-ghezavat

فیلم تحسین شده «روز قضاوت» که منتخب جشنواره مونترال است، روز سه ‌شنبه این هفته در خانه هنر و فرهنگ آدینه به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی خانه هنر و فرهنگ آدینه، فیلم تحسین شده «روز قضاوت» به کارگردانی کریم امینی روز سه شنبه ۱۷ آذرماه با حضور کارگردان و عوامل فیلم در این مجموعه به نمایش در خواهد آمد و پس از نمایش فیلم عوامل فیلم با تماشاگران به گفتگو خواهند نشست و به سوالات آنان پاسخ خواهند داد.

این فیلم کوتاه که سناریوی آن بر اساس طرحی از کیومرث پوراحمد نوشته شده است از بازیگرانی چون تینا پاکروان، مهراب رضایی، آزاده سدیری، فرناز زوفا، سعید روشن، آرمین لشگری، پانیذ مقصودی و فرخنده فرمانی زاده بهره می برد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هیچ کتابی را از روی جلدش قضاوت نکن

همچنین کریم امینی کارگردان این فیلم ، پیش از این دستیار کارگردان و برنامه ریز کارگردانانی چون فریدون جیرانی، علیرضا امینی، مهدی نادری، مهدی کرم پور، تینا پاکروان، روح الله حجازی، پوریا آذربایجانی و کاوه سجادی حسینی بوده است.

«روز قضاوت» چندی پیش از میان ۱۲۰۰ فیلمی که از سراسر دنیا برای حضور در این بخش اصلی مسابقه بین الملل جشنواره فیلم مونترال اعلام آمادگی کردند، پذیرفته شد و به عنوان نماینده کشورمان در این جشنواره حضور داشت.

خانه هنر و فرهنگ آدینه درکنار برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف ، برنامه نمایش فیلم های تحسین شده ایران و جهان را به صورت هفتگی ، در دستور کار خود دارد.

نشانی : تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان آبان جنوبی(شهید عضدی) – پلاک هفت
تلفن تماس : ۸۸۹۱۶۰۴۴ – ۸۸۹۰۳۸۲۳

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرامی خانه هنر و فرهنگ آبان به نشانی www.instagram.com/adineh_artمراجعه نمایند.

به علت ظرفیت محدود خواهشمند است کلیه علاقه مندان حضور خود را از قبل به صورت تلفنی هماهنگ نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>