سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

مسابقه طراحی پوستر «ایدز» تمدید شد

aids

دبیرخانه مسابقه طراحی پوستر «ایدز» ، این رویداد فرهنگی هنری را به مدت هفت روز تمدید کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه آوای هنر سلامت، بنا به درخواست برخی از علاقمندان به منظور مشارکت در این رویداد فرهنگی هنری، مهلت ارسال آثار به مسابقه طراحی پوستر «ایدز» به مدت هفت روز تمدید شد.

پیش از این مهلت ارسال آثار ۱۵ آذر ماه اعلام شده بود که دبیرخانه این رویداد، مهلت ارسال آثار را به روز یکشنبه ۲۲ آذر ماه تغییر داد.

موسسه آوای هنر سلامت با حمایت دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چندی پیش، اعلام کرده بود، نظر به ضرورت آموزش همگانی در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس اچ.ای.وی (ایدز)، مسابقه طراحی پوستر با موضوع «ایدز» را به مناسبت روز جهانی ایدز برگزار می کند.

aids-poster

موسسه آوای هنر سلامت، چندی پیش با هدف تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی و برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری به منظور بالابردن سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مدیر عاملی ابراهیم داروغه زاده تاسیس شد.

علاقمندان با مراجعه به وب سایت www.honarsalamat.com یا عضویت در کانال تلگرام به نشانی www.telegram.me/AidsPosterContest می توانند اطلاعات بیشتری کسب نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>