سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۳۹۴ در ۲:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب

ایازی از مجموعه تلویزیونی «پریا» بازدید کرد

ayazi

سیدمحمدهادی ایازی با حضور در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پریا» از نزدیک در جریان روند تولید این مجموعه قرار گرفت.

سیدمحمدهادی ایازی با حضور در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پریا» از نزدیک در جریان روند تولید این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از موسسه آوای هنر سلامت، مجموعه تلویزیونی پریا که با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبکه سوم سیما تولید می شود، امروز میزبان سید محمدهادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در مشارکت های اجتماعی بود.

بنابراین گزارش، مجموعه داستانی «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود. این سریال دارای مضمون اجتماعی درباره ایدز است که نویسندگی آن را سعید فرهادی به عهده دارد.

موسسه آوای هنر سلامت وابسته به وزارت بهداشت، با مشارکت ۵۰ درصدی تولید این مجموعه را با شبکه سوم سیما آغاز کرده است.

این موسسه با هدف ارتقای سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت با استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری کشور و رویکرد ترویج اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی و وظایف قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده و تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی را در دستور کار خود قرار داده است که مدیر عاملی موسسه آوای هنر سلامت را ابراهیم داروغه زاده بر عهده دارد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این موسسه به نشانی www.honarsalamat.com مراجعه نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>