سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اسفند ۱۳۹۱ در ۹:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب
توسط کریم مسیحی/

تدوین «پنج ستاره» به زودی تمام می‌شود

5-setareh

تدوین فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده پیش از شروع سال ۹۲ توسط واروژ کریم مسیحی تمام می‌شود.

تدوین فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده پیش از شروع سال ۹۲ توسط واروژ کریم مسیحی تمام می‌شود.

امیر سمواتی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پنج ستاره» درباره آخرین وضعیت این فیلم به سوره سینما گفت: این فیلم توسط واروژ کریم‌مسیحی در حال تدوین است و قبل از سال جدید راف کات آن تمام خواهد شد. برای صداگذاری این فیلم در حال مذاکره هستیم.

تهیه‌کننده «دربند» گفت: برای نمایش این فیلم در جشنواره هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. من معمولا پس از آماده شدن فیلم، یک اکران خصوصی برای یک جامعه ۱۰۰ نفری از نویسندگان، مردم، منتقدان و قشرهای مختلف ترتیب می‌دهم. در بیشتر فیلم‌هایی که تهیه می‌کنم ترجیح می‌دهم این اتفاق بیفتد. این کار را در راستای مخاطب‌شناسی انجام می‌دهیم که ببینیم فیلم در مواجهه با مخاطب چگونه عمل می‌کند. پس از دیدن بازخوردها شاید دوباره فیلمبرداری یا مثلا تدوین مجدد کنیم.

«پنج ستاره» اولین فیلمی است که مهشید افشار زاده بازیگر سینما در دهه ۷۰ کارگردانی کرده. شهاب حسینی، مریلا زارعی، طناز طباطبایی و… بازی کردند. مهشید افشارزاده بازی در فیلم‌های سینمایی «افسانه آه»، «بچه های طلاق»، «توفان شن»، «عیار ۱۴» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>