سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۴ در ۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

قائم مقام معاون سیما دلیل استعفای مدیر شبکه یک را رسانه‌ای کرد

reza-poorhosein

پورحسین جزئیات استعفای احسانی، مدیر اسبق شبکه یک را بیان و از حضور او در جلسات مشورتی سیما خبر داد.

به گزارش سوره سینما، رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما در خصوص تغییر سمت احسانی مدیر اسبق شبکه یک، بیان کرد: آقای احسانی خود استعفایش را اعلام کرد؛ اما نظر معاونت سیما آقای پورمحمدی، بر آن بود تا وی همچنان در این سمت باقی بماند؛ زیرا آقای احسانی همیشه یک مدیر موفق بوده است.

وی تصریح کرد: بنا بر شرایطی که خود آقای احسانی در نظر گرفته نظر بر این شد تا ایشان مدتی از این سمت برکنار باشد. در حال حاضر آقای احسانی به عنوان مشاور معاون سیما در حال خدمت است.

قائم مقام معاون سیما اظهار داشت: آقای احسانی برای استعفای خود دلیل خاصی را عنوان نکرد؛ اما به طور قطع برای خود دلایلی را داشته است. به همین دلیل اظهار داشت که بهتر است فعلا کناره‌گیری کنم تا بتوانم در کارهای مشورتی و مطالعاتی و برنامه‌ریزی‌ها کمک کننده باشم.

پورحسین تاکید کرد: آقای احسانی در شرایطی بود که احساس می‌کرد، نمی‌تواند کار کند و این موضوع هیچ ارتباطی به شرایط مدیریتی ندارد؛ بلکه موضوع مربوط به شبکه یک است. البته بسیار کوشش شد تا وی در پست مدیریتی خود باقی بماند، اما احسانی به وقوع این امر اصرار داشت. ضمن اینکه آقای احسانی مشغول تحصیل در علوم دینی است، به همین دلیل بنا بر این بود تا وی در سمت خود باقی بماند اما خود اصرار داشت و استعفا کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آقای احسانی مشاور معاون سیما است و در جلسات نیز شرکت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>