سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آذر ۱۳۹۴ در ۹:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب

مشاور بازرگانی جشنواره فیلم مستقل خورشید منصوب شد

khorshid-yalda

مهدی یارمحمدی طی حکمی یلدا اسفندیاری را به عنوان مشاور بازرگانی و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم مستقل خورشید منصوب نمود.

به گزارش سوره سینما ، مهدی یارمحمدی دبیر جشنواره طی حکمی یلدا اسفندیاری مدیر عامل شرکت رمز موفقیت مانی، تهیه کننده برنامه های تلویزیونی و مطبوعاتی رمز موفقیت، بنیانگذار جشنواره و باشگاه رمز موفقیت، عضو و دبیر کمیته اجتماعی کانون کارآفرینان توسعه گرا، را به عنوان مشاور بازرگانی و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم مستقل خورشید منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، در متن این حکم آمده است:

«به نام خدا
سرکار خانم یلدا اسفندیاری
با سلام و احترام؛

پنجمین جشنواره فیلم مستقل خورشید با جذب و نمایش فیلم‌های کوتاه، مستند، تجربی و انیمیشن با ساختار تجربی، تجربه گرا و خلاقانه در جهت تأکید بر ضرورت گسترش تولید این آثار ارزشمند سینمای ایران و معرفی این سینما بعنوان سینمای مبتنی بر اندیشه و خلاقیت گام برمی دارد و این تلاشی است در ادامه راهی که جشنواره خورشید برای معرفی فیلمسازان نخبه و آثار ارزشمند خردگرا و خلاق بعنوان تصویر صحیح از سینمای موثر و جریان ساز ایران دنبال می کند.

همچنان که مستحضرید، سینمای کوتاه در جامعه بین المللی امروز بعنوان یک اتاق فکر عمل می کند و فضایی است برای ابراز ایده ها و نگاه های متفکرانی که قصد دارند به شیوه ای خلاقانه و بر اساس تجربیات و فهم شخصی خود، که بی تردید بخش مهمی از انسان شناسی است، دنیا را به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کنند و جامعه را بسوی مدنیتی که شایسته انسان است راهنما باشند. ما بر این باوریم که سینمای ایران سهم مهمی در این عرصه دارد و جشنواره خورشید بعنوان جشنواره ویژه فیلمهای مستقل تجربی در رسیدن به این اهداف تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

از آنجا که ایجاد ارتباط بین سینما بعنوان مهمترین هنر و اقتصاد در توسعه تعاملات ملی و بین المللی و رشد کیفی سینمای مستقل و رونق اقتصادی در عصر امروز امری مهم و ضروری است، و دستیابی به هنر مستقل مستلزم این ارتباط سازنده است، با توجه به دانش و تجربیات ارزشمند شما در این زمینه، با نهایت احترام به عنوان «مشاور بازرگانی و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم مستقل خورشید» منصوب می شوید.

امید است در سایه عنایات خداوند و با همراهی شما، جشنواره ای در شأن سینمای مستقل تجربی کشور عزیزمان برگزار نماییم. 

با احترام
مهدی یارمحمدی
دبیر جشنواره فیلم مستقل خورشید»

لازم به ذکر است «پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید» به‌عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور، ۲۲ الی ۲۵ دی ماه سال جاری در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری تهران برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>