سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آذر ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

در سری جدید سینما کلاسیک، بیننده چهارگانه «هفت سوار دلاور» باشید

7savar-delavar

«هفت سوار دلاور» محصول ۱۹۷۲ آمریکا، که در ادامه مجموعه فیلم های هفت دلاور ساخته شده است، در سری جدید «سینما کلاسیک» از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سیما، داستان این فیلم در مورد کریس آدامز مارشال ایالت آریزونای جنوبی، مردی خوش نام است. او دوست قدیمی‌اش جیم مک کی را از دامی که برایش درست کرده اند نجات می دهد. جیم از کریس برای دفاع از مردم یک دهکده مرزی به نام ماگدالنا در برابر گروهی از راهزنان کمک می خواهد. کریس با این که تازه ازدواج کرده می پذیرد جیم را همراهی کند. کریس مدتی پیش سارق جوانی به نام شلی دوناوان را دستگیر کرده و اکنون حاضر نیست تحت هیچ شرایطی وی را آزاد کند. پا در میانی آریلا همسر کریس باعث آزادی شلی دوناوان می‌شود. شلی کمی بعد در سرقت یک بانک شرکت می کند و آریلا را گروگان می گیرد. این ماجرا حوادثی را پدید می آورد.

کارگردانی این فیلم را جورج مک کوگان به عهده داشته است و لی ون کلیف و مایکل کالن در آن نقش آفرینی کرده اند. گفتنی است، حسین سرآبادانی و منوچهر والی زاده از دوبلور های این فیلم هستند.

شایان ذکر است، سری جدید «سینما کلاسیک» به زودی روی آنتن شبکه نمایش می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>