سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

عباس غزالی: با «دلبری» به خانواده شهدا ادای دین می‌کنم

abbas-ghazali

عباس غزالی گفت: خوشحالم که در فیلم سینمایی «دلبری» در نقش یک فرزند شهید بازی کردم که توانستم ادای دینی نسبت به این عزیزان داشته باشم.

به گزارش سوره سینما عباس غزالی درباره فیلم سینمایی «دلبری» گفت: بعد از فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» در فیلمی به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری حضور پیدا کردم و در آن با هنگامه قاضیانی و آتیلا پسیانی همبازی شدم. این اثر سینمایی از این جهت برایم حائز اهمیت است که علاوه بر همبازی شدن با بازیگران خوب نقش یک فرزند شهید را بازی کردم و خوشحالم که توانستم به نوعی ادای دین کنم، آن هم نسبت به عزیزانی که به گردن ما حق دارند.

غزالی در پایان با اشاره به اینکه خودش را جزئی از اعضای خانواده تلویزیون می‌داند‌،گفت: قطعاً‌ اگر پیشنهاد خوبی از سوی تلویزیون داشته باشم حتماً‌ آن را می‌پذیرم، پیشنهاد خوب نه از جهت عباس غزالی بلکه از جهت کیفیت سریال چرا که ما برای مردم کار می‌کنیم و آنها باید لذت ببرند.

منبع: خبرگزاری فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>