سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ دی ۱۳۹۴ در ۹:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

«تنها میان طالبان» در سینما روایت به نمایش در می‌آید

taleban

یک شنبه هفته آینده مستند «تنها میان طالبان» در برنامه سینما روایت با حضور عوامل فیلم، منتقدان و کارشناسان سینمایی به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما ، «تنها میان طالبان» تازه ترین مستند محسن اسلام زاده در جشنواره حقیقت با استقبال تماشاگران و سانسهای فوق العاده، فرصت اکران یافت.

این مستند در اختتامیه نهمین دوره جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» و در بخش مستند نیمه‌بلند، تندیس و جایزه شهید آوینی، را دریافت کرد.

یک شنبه هفته آینده این مستند در برنامه «سینما روایت» با حضور عوامل فیلم، منتقدان و کارشناسان سینمایی به نمایش در می‌آید.

اسلام‌زاده در آیین رونمایی از مستند «تنها میان طالبان» در جشنواره حقیقت گفته بود: این کار تجربه شخصی من از حضور میان طالبان است که هماهنگی آن چیزی نزدیک به ۴۰ ماه طول کشید. سعی کردم کارم بدون قضاوت باشد و آنچه را دوربینم می‌بیند نشان دهم.

«تنها میان طالبان» درباره حضور مستندساز ایرانی میان طالبان است. در این مستند ۵۸دقیقه‌ای به مردم افغانستان و جنگهایی که در دهه‌های اخیر در آنجا وجود داشته است، مذهب افغان‌ها، حضور نیروهای انگلیسی و آمریکایی در این کشور و تفاوت میان طالبان با تکفیری‌های وهابی می‌پردازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>