سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب
کارگردان «تنهای تنهای تنها»:

اکران نوروزی دغدغه من نیست

ehsan-abdi-poor

کارگردان فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» با اعلام اینکه علاقه‌ای به قرار گرفتن فیلمش در ترکیب نوروزی نداشته، از زمان اکران فیلم خود در سال ۹۲ خبر داد .

کارگردان فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» با اعلام اینکه علاقه‌ای به قرار گرفتن فیلمش در ترکیب نوروزی نداشته، از زمان اکران فیلم خود در سال ۹۲ خبر داد.

احسان عبدی‌پور درباره امور مربوط به نمایش عمومی فیلم خود به سوره سینما گفت: پخش فیلم من را حوزه هنری بر عهده گرفته است و بنا بر تشخیص آنان بهترین فرصت برای اکران «تنهای تنهای تنها» اواخر شهریور تا آبان ماه است و من هم چون در زمینه اکران هیچ تجربه ای ندارم، پذیرفتم که مطابق با نظر آنان جلو بروم. ابتدا قرار بود فیلم ما به عنوان اکران دوم نوروز و در اردیبهشت ماه روی پرده بیاید، اما با توجه به برگزاری انتخابات و تعطیلی دانشگاه ها و همچنین ماه رمضان، تصمیم گرفتیم فیلم را نیمه دوم سال جدید اکران کنیم.

عبدی پور که این روزها چند اکران را هم در سالن های مختلف تهران و شهرستان ها تجربه کرده درباره این نمایش‌ها توضیح داد: در این تک اکران ها استقبال مردم شگفت انگیز بود و شاید باورتان نشود که افرادی بودند که برای دفعه های دوم و سوم به تماشا می‌نشستند.

این کارگردان جوان درباره پیش بینی سال ۹۲ نیز افزود: فیلم‌های جشنواره را به درستی ندیدم و نمی توانم برای سال ۹۲ چشم اندازی داشته باشم، اما درباره اکران نوروزی باید بگویم از دور دل می برد و از نزدیک زهره. فیلم های خوب که بازیگر چهره ندارند، وقتی در میان فیلم های پر سر و صدا و گیشه ای قرار می گیرند، نمی توانند به درستی به آنچه حق شان است ، برسند.

«تنهای تنهای تنها» را سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری پخش می کند.