سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ دی ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

واکنش علی عطشانی نسبت به حذف «پارادایس» از جشنواره فیلم فجر

ali-atshani

علی عطشانی با نوشتن یادداشتی نسبت به حذف «پارادایس» از جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.

به گزارش سوره سینما متن یادداشت علی عطشانی بدین شرح است:

«یا ارحم الراحمین

چند روزی از اعلام لیست فیلمهای بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر می گذرد و فیلم اخیر من با عنوان «پارادایس» در این لیست نیست . در این چند روز دوستان عزیز خبرنگار و مطبوعاتی تماسهای مکرری در ارتباط با دلیل انتخاب نشدن فیلم و موضع من داشتند ، که ضمن عذرخواهی از همه آنها به دلیل عدم پاسخگویی این چند خط را عرض مینمایم .

از ابتدا ، حضور در جشنواره و تحویل دادن فیلم به دبیرخانه برای شرکت در بزرگترین رویداد سینمایی کشور و گرم کردن تنور مسابقه بود ، با نگاه به اعضاء هیئت انتخاب و سابقه آنها که از همکاران و بعضا پیشکسوتان هنر می باشند ، نه تنها اعتراضی به این عدم حضور ندارم بلکه این حق طبیعی را برای هیئت انتخاب و مسئولین برگزاری تمام و کمال قائل هستم که به دلایلی که شاید در برخی موارد به سیاستگذاریها و رویکرد جشنواره نیز مربوط شود ، از بین آثار رسیده تعداد محدودی را انتخاب کنند.

برای همه همکاران و دوستان فیلمسازم که در بخشهای مختلف جشنواره حضور دارند و برای محمد حیدری دبیر جوان جشنواره آرزوی موفقیت  دارم و امیدوارم جشنواره ای خوب و به یادماندنی را شاهد باشیم .

به عنوان جزء کوچکی از خانواده  سینما از هیچگونه تلاشی برای برگزاری هر چه با شکوهتر این جشن بزرگ ملی فرو گذار نخواهم بود .

علی عطشانی»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>