سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

سهم کدام بازیگران در جشنواره امسال بیشتر است؟

Fajr34_4

در این دوره از جشنواره فیلم فجر تعداد بازی‌های بابک حمیدیان به چهار فیلم و هومن سیدی به سه فیلم رسید.

به گزارش سوره سینما، با اعلام اسامی فیلم‌های «هنر و تجربه» جشنواره سی و چهارم فیلم فجر،‌ تعداد بازی‌های بابک حمیدیان به چهار فیلم و هومن سیدی به سه فیلم رسید.

بابک حمیدیان که دو فیلم «بادیگارد» و «سیانور» را در بخش اصلی جشنواره دارد، در فیلم «نیم‌رخ‌ها» و «یک شهروند کاملا معمولی» که در بخش هنر و تجربه به نمایش در می‌آید، نیز بازی کرده است.

هومن سیدی هم که پیش از این تنها فیلم «پل خواب» را در بخش نگاه نو داشت، در بخش هنر و تجربه هم فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد» و «نیمرخ‌ها» را دارد و در بخش اصلی تنها به عنوان کارگردان با فیلم «خشم و هیاهو» حاضر است.

رویا نونهالی هم که به نظر می‌رسید امسال پرکارترین بازیگر جشنواره باشد‌، تنها دو فیلم «کفش‌هایم کو» و «نیمه شب اتفاق می‌افتد» را در بخش سودای سیمرغ دارد و فیلم «نیمرخ‌ها» هم برای نمایش در بخش هنر و تجربه انتخاب شده است.

فریبرز عرب‌نیا که «کی آخرین بار سحر را دیدی؟» در بخش سودای سیمرغ دارد، فیلم «گاهی» او هم در هنر و تجربه انتخاب شده است.

شهاب حسینی نیز در این دوره فیلم «برادرم خسرو» را در بخش «نگاه نو» داشت که «چهارشنبه» هم از او در بخش «هنر و تجربه» انتخاب شده است.

گلاب آدینه از جمله بازیگران غایب این دوره بود که امروز فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» از او در بخش هنر و تجربه انتخاب شد.

منبع: ایسنا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>