سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۲ ب.ظ چاپ مطلب

ساخت موسیقی «برادرم خسرو» تمام شد/ اولین رونمایی در جشنواره فیلم فجر

baradarm-khosro

فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری آخر هفته جاری به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده می شود.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری به آخرین مراحل فنی رسید. این فیلم سینمایی در حال حاضر روزهای پایانی اصلاح رنگ را در دفتر ضدنور توسط حمید فطورچیان پشت سر می گذارد. همچنین حامد ثابت ساخت موسیقی این فیلم را به پایان رسانده است.

صداگذاری «برادرم خسرو» توسط آرش قاسمی در حال انجام است و تا پایان هفته میکس این فیلم تمام می شود و نسخه نهایی این اثر سینمایی به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارائه می شود.

فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری به بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافته است.

این فیلم داستان دو برادر است که به اجبار مدتی را کنار هم سپری می کنند. فیلمنامه این اثر به صورت مشترک توسط احسان بیگلری و پریسا هاشم پور به نگارش در آمده است. بیتا فرهی، هنگامه قاضیانی، شهاب حسینی و ناصر هاشمی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سعید ملکان تهیه کنندگی این پروژه سینمایی را برعهده دارد.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>