سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پخش فیلم‌های جدید در دی ماه از شبکه نمایش سیما

shabake-namayesh

فیلم‌های «تعطیلات» ، «ارواح سیاه» و «تلفن همراه» دی ماه از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سیما، در ادامه برنامه ریزی شبکه نمایش برای پخش فیلم های جدید در هر ماه، دی ماه امسال نیز با فیلم های جدید به خانه های شما می آئیم.

«تعطیلات» خاطره انگیز

فیلم «تعطیلات» محصول سال ۲۰۱۳ کشور انگلستان، روز ۲۵ دی، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

«تعطیلات» داستان زوجی سالخورده است که پس از سال ها به پاریس سفر کرده اند. پاریس برای این زوج شهری خاص است زیرا ماه عسل خود را در شروع زندگی مشترک، آنجا گذرانده اند. اکنون با گذشت سال ها زندگی در کنار یکدیگر خاطرات یک عمر زندگی مشترک را مرور می کنند.

جیم برودبنت، لیندسی دانکن و جف گلادبام بازیگران اصلی این فیلم هستند و در برابر دوربین راجر میشل قرار گرفته اند. این فیلم برنده دو جایزه بین المللی و نامزد یازده جایزه دیگر شده است، که می توان به جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم های مستقل انگلستان اشاره کرد.

«ارواح سیاه»، فیلم تحسین شده ی ایتالیا

درام «ارواح سیاه» محصول سال ۲۰۱۴ کشور ایتالیا، روز ۲۵ دی ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

«ارواح سیاه» داستان سه برادر ایتالیایی را نقل می کند. برادر بزرگتر کشاورزی در روستای اجدادی خود را ادامه می دهد ولی دو برادر کوچکتر به شهر رفته و درگیر مواد مخدر و دنیای مافیایی شده اند. هر چند راه برادر بزرگتر جداست اما نارضایتی پسرش از زندگی در روستا باعث تغییر رابطه این سه می شود، تغییری که همه چیز را بهم میریزد.

فرانچسکو مونزی کارگردان فیلم تمام تلاش خود را کرده تا جنبه خشونت داستان مافیایی را حذف کند و بیشتر بر عواطف شخصیت ها و جنبه احساسی فیلم بپردازد. مارکو لئوناردی، پپینو مازوتا و فابریتسیو فراکین از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «ارواح سیاه» برنده و نامزد ۳۲ جایزه بین المللی بوده است که جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی جشنواره ونیز از جمله این جوایز است.

«تلفن همراه» و حریم شخصی

فیلم کره ای  «تلفن همراه» محصول ۲۰۰۹، داستان زن بازیگری است که پله های ترقی را یکی بعد از دیگری طی می کند. اما با پخش شدن فیلمی از زندگی خصوصی او توسط همسر سابقش همه چیز دگرگون می شود.

کارگردانی فیلم را کین هان مین بر عهده داشته است که فیلم های قاتل جزیره (۲۰۰۷)، جنگ کمانداران(۲۰۱۱) و دریاسالار (۲۰۱۴) را در کارنامه دارد. پارک یانگ وو، ایوم تائه وونگ، پارک سول می از جمله بازیگرانی هستند که در مقابل دوربین کین هان مین به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «تلفن همراه» ۳۰ دی، ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش و روز بعد تکرار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>