سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ دی ۱۳۹۴ در ۴:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
به همت فعالان فرهنگی و اکران کنندگان مردمی؛

مهاجران افغانستانی، میزبان جشنواه عمار شدند

ammar-afghan

به همت فعالان فرهنگی و اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار، برای نخستین بار، مهاجران افغانستانی مقیم ایران هم میزبان فیلم‌های عمار شدند.

به گزارش سوره سینما ، به همت فعالان فرهنگی و اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار، برای نخستین بار، مهاجران افغانستانی مقیم ایران هم میزبان فیلم‌های عمار شدند.

بنابرین گزارش، ستاد برگزاری ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان گراش استان فارس، با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر «تکریم همه مهاجران افغانستانی»، پیش از آغاز اکران‌های خود در سطح شهر، اکران فیلم برای افغانستانی‌های مقیم گراش را در دستور کارشان قرار دادند.

بر اساس این گزارش، پس از هماهنگی و تلاش‌های بسیار، در اولین اکران فیلم‌های عمار برای مهاجران افغانستانی کودکان افغانستانی به همراه مادرانشان در کانون فرهنگی حضرت معصومه(س) شهر گراش، به تماشای انیمیشن‌های ‌«پرواز تا بی نهایت» از آثار ادوار جشنواره و «تولد» از آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار نشستند.

بنابرین گزارش، پس از نمایش فیلم‌ها و معرفی جشنواره عمار و اکران آثار آن در مناطق مختلف از جمله کشورهای همسایه، کودکان و اولیای مهاجران افغانستانی مقیم ایران نیز خواهان اکران فیلم‌های عمار در جمع‌های خودشان شدند.

در پایان این برنامه، با اهدای جوایزی از نفراتی که مفاهیم فیلم‌ها را به خوبی دریافت کرده بودند، تقدیر شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>