سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۳۹۴ در ۱۲:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب
در جشنواره «گزارش یک نگرانی» ؛

تجلیل از علیرضا زرین‌دست به پاس نیم قرن کوشش درخشان سینمایی

alireza-zarindast

قائم مقام دبیر جشنواره «گزارش یک نگرانی» گفت: در جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره از علیرضا زرین دست، مدیر خوشنام و پرسابقه فیلمبرداری به پاس نیم قرن حضور درخشان و کوشش های بی همانند در سینمای ایران تجلیل و قدردانی خواهد شد.

 به گزارش سوره سینما به نقل از امور رسانه ای دومین جشنواره «گزارش یک نگرانی» ،وحید ضرابی نسب افزود: تاریخ هنرهای تصویری ایران همواره مدیون نام های بزرگ و تاثیرگذاری است که برگ برگ کتاب سینما را درخشان تر کرده اند. علیرضا زرین دست هم بعنوان یکی از مفاخر و گنج های سینمای ایران همواره با نوآوری ها و ثبت لحظات ناب و قاب های ماندگار  خاطراتی تکرار نشدنی را رقم زده است.

وی گفت: در نشست اول شورای سیاستگذاری جشنواره از استاد جمشید مشایخی هنرمند اخلاق مدار و پیشکسوت سینمای ایران تجلیل شد و تا زمان اختتامیه علاوه بر استاد زرین دست از تعدادی دیگر از تاریخ سازان سینمای ایران تقدیر خواهد شد.

ضرابی نسب اضافه کرد: جشنواره «گزارش یک نگرانی» با  هدف و عنوان  نگاه مردمی به بحران کمبود آب از طریق فیلم و عکس موبایلی قصد دارد تا توجه عمومی را نسبت به کاهش شدید منابع آبی در ایران و لزوم اصلاح الگوی مصرف این مایع حیات به وجود آورد.

 قائم مقام دبیر جشنواره «گزارش یک نگرانی» همچنین از استقبال عالی مردم و هنرمندان از این جشنواره خبر داد و گفت: به همین دلیل و البته اهمیت جشنواره فیلم  فجر برای سینمای ایران، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا نیمه بهمن ماه تمدید شده است.

وی ادامه داد :مدیران سایر بخش ها و اعضای هیات های انتخاب به زودی اعلام می شوند.

دومین جشنواره «گزارش یک نگرانی» توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت ،شرکت آسان پرداخت ( آپ) برگزار می شود و زمان مهلت آثار تا ۱۵ بهمن ماه است .

سایت جشنواره به آدرس www.twff.ir و آدرس اینستاگرام جشنواره به آدرس: www.instagram.com/gozaresh1negarani در دسترس است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>