سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۴ در ۲:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی «خماری» + تصاویر پشت صحنه

khomari

مهرداد صدیقیان، نادر فلاح، سوگل خلیق، لی لی فرهاد‌پور و کاظم سیاحی بازیگران فیلم سینمایی «خماری» هستند که مرتضی پورصمدی آن را فیلمبرداری کرده است.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، «خماری» اولین فیلم بلند سینمایی داریوش غذبانی است. وی بیش از این با ساخت فیلم کوتاه و مستند موفق به دریافت جوایز متعدد شده است.

«خماری» که پیش از این «از نفس افتاده» نام داشت، به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و نویسندگی فرهاد توحیدی، در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

khomari (2)

مهرداد صدیقیان، نادر فلاح، سوگل خلیق، لی لی فرهاد‌پور و کاظم سیاحی بازیگران این فیلم هستند که مرتضی پورصمدی آن را فیلمبرداری کرده است.

khomari (3)

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «خماری» ملودرام اجتماعی است که زندگی یک جوان علاقه‌مند به موسیقی را به تصویر می‌کشد که همزمان با یک امتحان مهم درگیر اتفاقات عجیب و غریبی می‌شود که امتحان خود را به کلی فراموش می کند و…

khomari (4)

در بیوگرافی کارگردان این فیلم آمده است که داریوش غذبانی متولد ۵۴ از آبادان است. او درارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سینما و تئاتر سوره اصفهان است. وی پیش از این برای تله فیلم«مردان آفتاب» در جشنواره یاس جایزه بهترین کارگردانی، فیلمنامه، فیلم و فیلمبرداری را در بخش فیلم های اول کسب کرده و همچنین کارگردانی شانزده فیلم کوتاه را در کارنامه اش دارد. فیلم «حنانه» آخرین فیلم کوتاه غذبانی است که در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی موفق به کسب جوایزی همچون بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم بارسلونا اسپانیا، بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم سان فرانسیسکو، بهترین تدوین از جشنواره دی چی مینیوتی و جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم کوتاه تهران شده است. وی همچنین سه فیلم مستند را پیش از این کارگردانی کرده است.

khomari (5)

khomari (6)

khomari (7)


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>