سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

تورج منصوری، حسین معززی نیا و بهرام عظیمی میهمانان امشب «هفت»

Haft-14-(1)

چهاردهمین قسمت از دور تازه برنامه سینمایی «هفت» امشب جمعه ۲ بهمن ماه ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش سوره سینما ، در بخش گفتگوی این برنامه تورج منصوری، مدیر فیلمبرداری و تدوینگر سینما، میهمان ویژه «هفت» خواهد بود و با بهروز افخمی پیرامون سینمایی آنالوگ و دیجیتال به گفتگو خواهد پرداخت.

محسن اسلام زاده، کارگردان و سلیم غفوری، تهیه کننده مستند جنجالی «تنها میان طالبان» نیز از دیگر میهمانان امشب «هفت» خواهند بود و درخصوص این مستند گفتگو می کنند. «۱۰ روز با داعش» نوشته یورگن تودنهوفر روزنامه‌نگار آلمانی، کتابی است که در خلال این گفتگو معرفی خواهد شد.

سینماکلاسیک از دیگر بخش های امشب «هفت» خواهد بود. افخمی در این بخش به تشریح یکی از سکانس های فیلم سینمایی «دیوانه وار» (Frantic – 1988) به کارگردانی رومن پولانسکی می پردازد.

Haft-14-(2)

همچنین گزارشی از پشت صحنه فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» اولین تجربه پیمان قاسم‌خانی در عرصه کارگردانی که این روزها در حال تصویربرداری است برای نخستین بار در «هفت» پخش خواهد شد.

مسعود فراستی نیز در میز نقد فیلم های ایرانی خود در حضور هادی محمدیان، کارگردان «شاهزاده روم» به سراغ نقد و بررسی این انیمیشن پرفروش سینمایی می رود. بهرام عظیمی، کارگردان انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» نیز دیگر میهمانان این بخش خواهد بود.

وی همچنین در میز نقد فیلم های خارجی با حضور حسین معززی نیا، منتقد سینما، به نقد و بررسی فیلم سینمایی «سیکاریو» (Sicario) به کارگردانی دنی ویلنو خواهد پرداخت.

برنامه «هفت» با اجرا، سردبیری و تهیه کنندگی بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد هر هفته جمعه شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>