سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۴ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تفاهم همکاری جمعیت هنرمندان عراق با جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰

100-aragh

مسئولان جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با جمعیت هنرمندان عراق امضا کردند.

به گزارش سوره سینما به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، طی توافق به عمل آمده میان مسئولان جشنواره بین المللی فیلم۱۰۰ با جمعیت هنرمندان عراق، قرار شد همکاری هایی در زمینه تربیت و آموزش فیلم‌سازان بین دو طرف صورت گیرد.

این جلسه با حضور بهنام بهادری، دبیر کمیته بین الملل و نماینده جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ و محمد اللامی، مدیر فرهنگی جمعیت هنرمندان عراق برگزار شد.

بنا بر این گزارش، پیش از این کارگاه آموزشی جشنواره فیلم ۱۰۰ قرار بود برای هنرمندان وزارت فرهنگ عراق برگزار شود که طی این تفاهم دوره های آموزشی نیز برای جمعیت هنرمندان عراق در نظر گرفته شد.

کارگاه آموزشی «از ایده تا تولید فیلم‌نامه» با حضور بهنام بهادری و محمدرضا خردمندان، فیلم‌ساز و برگزیده نهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ با هدف آموزشی و ارتباط هرچه بهتر با فیلم‌سازان کشور عراق برگزار می شود.

کارگاه های بین المللی جشنواره فیلم ۱۰۰ با شعار گسترش اخلاق و با هدف شناسایی و پرورش هنرمندان مستعد و آشنایی فیلم‌سازان با ماهیت جشنواره در کشورهای متجانس فرهنگی و دینی و همسو با اهداف کشورمان برگزار می شود.

گفتنی است، کارگاه «از ایده تا تولید فیلم‌نامه» با همکاری مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری، وزاره الثقافه العراقیه (وزارت فرهنگ عراق) و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد از ۲۶ دی تا ۳ بهمن در عراق برگزار می شود.

سینماگران، مستندسازان و علاقه‌مندان به فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای می توانند آخرین اخبار و رویدادهای دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای را با دنبال کردن صفحه اینستاگرام جشنواره یا عضویت در کانال تلگرامی جشنواره دنبال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>