سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

مجری سیاهپوست «اسکار» این مراسم را تحریم نمی‌کند!

Oscar

«کریس راک»، مجری سیاهپوست مراسم اسکار، اگرچه همچون بسیاری دیگر از همکاران خود، این مراسم را تحریم نکرده است ولی تمام تلاش خود را می‌کند که در این مراسم جنجالی، کمترین حاشیه را داشته باشد.

به گزارش سوره سینما، در حالی‌که از دو هفته پیش موج انتقادها از سیاست‌های نژادپرستانه مراسم اسکار رو به افزایش بوده و به این مراسم لقب «اسکار سفید» را داده‌اند، ولی «کریس راک»، مجری و بازیگر طنز هالیوود که پیش از این به عنوان مجری مراسم اعطای جوایز اسکار معرفی شده، اعلام کرده که به جمع تحریم‌کنندگان نخواهد پیوست.

البته گزارش‌ها حاکی از آن است که «راک» اکنون به شدت مشغول نوشتن مونولوگی پرشور و در عین حال کم حاشیه برای مراسم جنجالی امسال است که البته در آن به روش خودش قرار است مراسم امسال را اسکار سفید خطاب کند و تمام شوخی‌های خود که در میان مجری‌های اسکار متداول است را بر همین اساس تنظیم می‌کند.

در حال حاضر «کریس راک» و همکار نویسنده‌اش خود را در اتاقی حبس کرده و تمام وقت در حال نوشتن متن اجرای مراسم پیش رو هستند.

بنا بر این گزارش، مراسم اسکار ۲۰۱۶، ۲۸ فوریه در لس‌آنجلس، هالیوود، برگزار خواهد شد، این در حالی است که آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در واکنش به اعتراض‌های صورت گرفته اذعان داشته است که از امسال تغییراتی اساسی در سیاست‌های عضوگیری آکادمی اسکار روی خواهد داد که بر این اساس تا سال ۲۰۲۰ میلادی، تعداد هنرمندانی از نژادهای اقلیت و زنان در بدنه آکادمی به دو برابر تعداد کنونی خود افزایش خواهد یافت.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>