سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب
با حکم وزیر بهداشت؛

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم «سلامت» منصوب شدند

jashnvare-salamat

با صدور احکام وزیر بهداشت، اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم «سلامت» منصوب شدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه آوای هنر سلامت، دکتر سیدمحمدهادی ایازی، دکتر رسول دیناروند، دکتر رضا پورحسین، دکتر ابراهیم داروغه زاده، علیرضا رضاداد، مجید رجبی معمار، دکتر شهرام رفیعی فر، دکتر عباس زارع نژاد و مجید جوزانی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم سلامت منصوب شدند.

بنا بر این گزارش در بخشی از حکم ایشان آمده است:

برپایی رقابت سالم در حوزه فرهنگ و هنر مبتنی بر رفتارهای اجتماعی در مسیر بهینه سازی بهداشت و سلامت جامعه با استفاده از زبان شیوای هنر متهد به منظور افزایش سطح آگاهی، بینش و دانش عمومی برای رسیدن به اهداف و سیاست های ابلاغی این وزارت بسیار با اهمیت بوده و برگزاری مطلوب و دلخواه آن نیز به تدابیر شایسته نیاز دارد. لذا با توجه به سوابق و توانمندی های ارزشمند جنابعالی در حوزه رسانه، فرهنگ و هنر، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی فیلم سلامت منصوب می شوید.

چندی پیش نیز دکتر سیدمحمدهادی ایازی و دکتر ابراهیم داروغه زاده به عنوان رییس و دبیر جشنواره احکام خود را از وزیر بهداشت دریافت کرده بودند.

​​ فراخوان و زمان برگزاری این رویداد هنری به زودی اعلام خواهد شد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چندی پیش موسسه آوای هنر سلامت، را با هدف تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی به منظور بالابردن سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مدیر عاملی ابراهیم داروغه زاده تاسیس کرد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این موسسه به نشانی www.honarsalamat.com مراجعه نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>