سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۴ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«بادیگارد» در سینما آزادی به چهار سانس فوق‌العاده رسید

body-gard

در پنجمین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی «بادیگارد» در سینما آزادی چهار سانس فوق العاده را به خود اختصاص داد.

به گزارش سوره سینما ، در سینماهای مردمی اقبال مخاطبین از فیلم ها امروز (جمعه) بسیار خوب بود. به گونه ای که ازدحام جمعیت جلوی درب سینما آزادی طوری بود که مسئولین سالن مجبور به نصب میله ها برای هدایت درست مخاطبین به سالن سینما شدند.

با توجه به این که کاخ مردمی برای حضور هنرمندان در نظر گرفته شده است اما همچنان برخی از سالن ها از جمله آزادی و کوروش پذیرای هنرمندان است در پنجمین شب برگزاری جشنواره نوید محمدزاده ، پژمان جمشیدی و رضا درمیشیان در سینما آزادی برای فیلم لانتوری حاضر شدند. پیمان معادی و حبیب رضایی برای فیلم به دنیا آمدن به سالن آزادی آمدند و فاطمه معتمد آریا برای فیلم ابد و یک روز به سالن آزادی آمد.

در نیمه راه جشنواره در سالن آزادی چهار سانس فوق العاده برای فیلم «بادیگارد» در نظر گرفته شد که آخرین سانس آن ۱۲:۴۵ دقیقه بود. فیلم  «لانتوری» هم در دو سالن سینما  آزادی به سانس فوق العاده رسید همچنین  «ابد و یک روز» در سانس فوق العاده سینما آزادی به نمایش درآمد. هم سینما کیان هم برای فیلم «ابد و یک روز» سانس فوق العاده داشت.

بنابراین گزارش، امروز در دواستان فارس و اصفهان آغاز نمایش فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر صورت گرفت و از روز ۲۰ بهمن ماه نمایش فیلم ها در استان خراسان رضوی (مشهد) آغاز می شود.

منبع: سینما پرس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>