سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب
جشنواره سی‌وچهارم فجر در «سوره‌سینما» -40/

مهمترین نکات نشست‌های مطبوعاتی فیلم‌های روز هفتم جشنواره فجر/ فیلمسازان از روبرو شدن با خبرنگاران ترسیدند!

fajr

هنوز سه روز تا پایان سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر باقی‌مانده است ولی همچنان بی‌نظمی‌ها باعث بلاتکلیفی خبرنگاران و عکاسان حاضر در برج میلاد شده است.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، در حالی که قرار بود نشست مطبوعاتی سه فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی، «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی و «خماری» به کارگردانی داریوش غذبانی برگزار شود، هر سه فیلمساز به دلایل مختلف از حضور در این برنامه انصراف دادند!

رضا میرکریمی که شب گذشته برای مراسم فرش قرمز «دختر» به کاخ جشنواره آمده بود و بعد از آن نیز مهمان برنامه «هفت» شده بود بخاطر کسالت ناگهانی (شما بخوانید ترس از پاسخگویی به واسطه تولید یک اثر ضعیف و ناامیدی مخاطبان از اثرش) از حضور در نشست مطبوعاتی فیلمش انصراف داد تا اولین نشست امروز کنسل شود.

پرویز شهبازی نیز اصولاً علاقه‌ای به حضور در نشست‌های پرسش و پاسخ ندارد و امسال هم باز با دهن کجی کردن به اهالی رسانه حاضر به حضور در نشست خبری فیلمش نشد. هرچند که او نیز اثر جدیدش «مالاریا» نمی‌توانست حرفی برای گفتن داشته باشد.

اما از همه این‌ها جالب‌تر کنسل شدن نشست خبری فیلم سینمایی «خماری» بود که برگزاری آن نیز به دلیل کسالت منیژه حکمت تهیه‌کننده منتفی شد. این در حالی است که داریوش غذبانی کارگردان این اثر به عنوان یک کارگردان کار اولی، حداقل باید برای بهتر دیده شدن کارش، در نشست مطبوعاتی فیلمش شرکت می‌کرد و از اثرش دفاع می‌کرد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>