سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ بهمن ۱۳۹۴ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

اظهارات جالب ایوبی: یک تلفن به داور جشنواره کردم و گفتم عدالت،عدالت و عدالت

Tajlil Namzadha (6)

رییس سازمان سینمایی از تماس تلفنی خود با هیئت داوران جشنواره گفت که تنها به عدالت آنها را توصیه کرده است.

به گزارش سوره سینما، مراسم تجلیل از نامزدهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و محمد حیدری دبیر جشنواره و جمعی زیادی از کارگردانان و تهیه کنندگان سینمای ایران در هتل لاله برگزار شد.

ایوبی در ابتدای این مراسم سخنرانی کرد و گفت: رسم ادب این است که از زحمات شما عزیزان تشکر کنم. چند روز باشکوه را با هم گذراندیم. همه اتفاقات خوشایند و ناخوشایند را به حساب عظمت جشنواره می گذاریم که اگر نبود این شکوه و عظمت آن اتفاقات هم برایش نمی افتاد.

وی ادامه داد: از همه به خاطر زحماتی که در این جشنواره کشیدند تشکر می کنم.  اهالی رسانه که شب نخوابی های فراوانی را گذراندند. به هر حال یکی از اتفاقات جشنواره فیلم فجر، گرفتن سیمرغ است. در این روزهای ، کنار مردم بودن اهالی سینما، تعامل سینما و رسانه ها و شکوه سینما از اتفاقات خوب جشنواره فیلم فجر بود.

Tajlil Namzadha (5)

ایوبی همچنین گفت: امیدوارم سال آینده، سال پرفروشتر و خوبی برای سینمای ایران باشد. استقبالی که مردم در این روزها از سینما میکند، خستگی را از تن همه ما به در کرد. اگر سینما نبود مردم دهه فجر را حس نمی کردند. این سینما است که دهه فجر را باشکوه کرده است.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اعلام اسامی نامزدها گفت: از هیئت انتخاب و داوران تشکر می کنم و به هر حال کسانی که کمی کم لطفی میکنند و می گویند که دبیر جشنوراه و هیئت داوران تحت تاثیر من هستند این کم لطفی و اگر نگویم توهین به چهره های فرهیخته ای است که در بین داوران هستند.

ایوبی خاطرنشان کرد: من فقط یک تلفن به یکی از داوران جشنواره کردم  و گفتم عدالت،عدالت و عدالت. من هیچ توصیه دیگری به آنها نکردم و هیچ تصمیم دیگری هم نبوده است.

Tajlil Namzadha (3)

وی ادامه داد: قبل از این میگفتند که چرا رئیس سازمان سینمایی در نظر هیات داوران و انتخاب جشنواره فیلم فجر دخالت می کند و حالا می گویند که چرا رئیس سازمان سینمایی دخالت نمی کند. ما نمی دانیم که چه کنیم.

ایوبی در آخر با تاکید بر اینکه برنامه های جشنواره فیلم فجر منظم برگزار شده اس گفت: برای اولین بار برنامه های امسال جشنواره فیلم فجر سر ساعت برگزار شدند وامیدوارم اختتامیه هم منظم و سرساعت برگزار شود.

در ادامه مراسم نامزدهای بخش های مختلف از جمله مستند، هنر و تجربه، انیمیشن، کارگردانی و غیره با اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل شدند.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>