سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

آیین دیدار فیلم «دو» هشتم اسفند در سینما فرهنگ برگزار می‌شود

do

مراسم آیین دیدار با عوامل فیلم سینمایی «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی روز شنبه هشتم اسفند در سینما فرهنگ با حضور عوامل فیلم و جمعی از سینماگران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، این مراسم از ساعت ۲۰:۳۰ با صحبت‌های کوتاه سازندگان آغاز می‌شود و در ادامه و پس از امضای پوستر فیلم توسط حاضرین،فیلم به نمایش درمی‌آید.

فیلم «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی با نگاهی به داستان «کفش‌های خدمتکار» اثر برنارد مالامود نوشته شده‌است، این فیلم داستان زن خدمتکاری را روایت می‌کند که در خانه مردی به‌نام بهمن کار می‌کند. بهمن بعد از سال‌ها زندگی در اروپا به ایران بازگشته و ارتباط عاطفی‌اش را با زندگی و گذشته‌اش قطع کرده‌است.او بعد از بازگشت به خانه‌اش در ایران قصد فروش آن را دارد و…

در این فیلم پرویز پرستویی هم تهیه‌کننده است و هم بازیگر و در کنار او بازیگرانی چون مهتاب نصیرپور، سوگل خلیق، محمد ربانی، سارا قراچه‌داغی ایفای نقش می‌کنند.از دیگر عوامل فیلم می ‌توان به پیمان شادمان‌فر(مدیر فیلم‌برداری)،هایده صفی‌یاری (تدوین)،علی قمصری(موسیقی) و کیوان مقدم(طراح صحنه و لباس) اشاره کرد.

فیلم «دو» از هفتم اسفندماه در سینماهای گروه هنروتجربه اکران می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>