سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۴ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
با حمایت موسسه تصویرشهر ؛

جشنواره کارگاه آزاد فیلم کیمیایی در پردیس ملت برگزار می‌شود

jashnvare-kimiayee

جشنواره کارگاه آزاد فیلم با مدیریت مسعود کیمیایی از هشتم تا دوازدهم اسفند ماه با حمایت موسسه تصویر شهر در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، کارگاه آزاد فیلم با مدیریت مسعود کیمیایی در راستای تحقق فعالیت‌های هنری و آموزشی خود با هدف فراهم‌سازی بستری مناسب برای بروز و کشف استعدادهای جوان عرصه سینما و نیز گسترش و تولید آثار ارزشمند تجربی و خلاق، هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم را به دبیری حسین حیدری پور از هشتم تا دوازدهم اسفندماه ۱۳۹۴ با همکاری موسسه تصویر شهر در پردیس سینما ملت برگزار می شود.

بنابراین گزارش، فیلم های کوتاه داستانی با حداکثر زمان ۴۰ دقیقه، فیلم های مستند و مستند داستانی با حداکثر زمان ۵۰ دقیقه، فیلم‌هایی با موضوع صلح و نفی خشونت و جهانی عاری از دشمنی و آثار منتخب دوره های قبلی جشنواره کارگاه آزاد فیلم از جمله آثاری هستند که در جشنواره حضور خواهند داشت.

jashnvare-kimiayee-poster

همچنین چهار کارگاه آموزشی با موضوعات فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری و فیلمسازی تاثیرگذار در کنار نمایش فیلم های راه یافته به مرحله نهایی از هشتم تا یازدهم اسفند از ساعت ۱۳ الی ۱۶ توسط ایوب آقاخانی، فرزاد موتمن، امیر دژاکام و سامان سالور برای عموم مخاطبان برگزار می شود.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز روز چهارشنبه دوازده اسفندماه با تقدیر از جمشید ارجمند، فریماه فرجامی و بهروز افخمی در پردیس ملت برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>