سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

توزیع قسمت بیستم سریال «شهرزاد» از دهم اسفندماه

shahrzad20

قسمت بیستم مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» از دوشنبه دهم اسفندماه توزیع می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال شهرزاد، فردا قسمت جدید این مجموعه، وارد فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها می شود.

فروش آنلاین و قانونی سریال مانند قبل از سایت رسمی سریال به آدرس Shahrzadseries.com و نرم افزار موبایلی فیلم نت به آدرس filmnet.ir انجام می شود. هموطنان خارج از کشور نیز می توانند این سریال را از وبسایت Emfilm.net خریداری و دانلود کنند.

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت moviekala.com فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

shahrzad20-cover

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، امیرحسین رستمی و … از بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند. سیدمحمد امامی تهیه کننده و سرمایه گذاری مشترک از سوی سیدمحمدامامی و سیدمحمدهادی رضوی صورت گرفته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>