سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

قسمت بیست و یکم سریال «شهرزاد» ۱۷ اسفند توزیع می‌شود

shahrzad21

بیست و یکمین قسمت از مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» به روال هر دوشنبه از فردا ۱۷ اسفندماه منتشر می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، علاقه مندان می توانند در سراسر کشور قسمت جدید را از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها تهیه کنند.

فروش آنلاین و قانونی سریال مانند قبل از سایت رسمی سریال به آدرس Shahrzadseries.com  و نرم افزار موبایلی فیلم نت به آدرس filmnet.ir انجام می‌شود. هموطنان خارج از کشور نیز می توانند این سریال را از وبسایت Emfilm.net خریداری و دانلود کنند.

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت moviekala.com فراهم شده است.

shahrzad21-cover

هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی، محصول موفق شبکه نمایش خانگی است و دوشنبه هر هفته در سراسر کشور، توزیع و پخش می شود.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، فریبا متخصص و سهیلا رضوی از بازیگران این مجموعه هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>