سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۴ در ۱:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

آیت‌الله مکارم شیرازی: آثار مرحوم «سلحشور» در تاریخ اسلام و شیعه ماندگار خواهد بود

salahshor

یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت فرج‌الله سلحشور را تسلیت گفت و اظهار کرد: به یقین آثار آن مرحوم در تاریخ اسلام و شیعه ماندگار خواهد بود.

به گزارش سوره سینما، در پیام تسلیت آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: فقدان اسفناک هنرمند بسیار متعهد و پراثر مرحوم فرج الله سلحشور موجب نهایت تأسف شد.

در ادامه این پیام آمده است: آن فقید سعید آثار گرانبهایی در فیلم‌هایی که زیر نظر او در موضوعات اسلامی منعکس شد به یادگار گذاشت. به یقین این آثار در تاریخ اسلام و شیعه ماندگار خواهد بود و آیندگان نیز همچون مردم عصر ما از آن بهره‌مند خواهند شد و مقبولیت این آثار نه تنها در کشور ما در میان تمام طبقات بود بلکه در خارج نیز تأثیر گسترده‌تری داشت.

در این پیام افزوده شده است: خدایش غریق رحمت گرداند و پاداش خیر دهد و این آثار را که حکم صدقات جاریه را دارد، مایه مزید اجر و پاداش او قرار دهد و به بازماندگان و تمام جامعه هنرمندان ارزشی صبر جمیل و اجر جزیل عنایت کند.

منبع: سینماپرس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>