سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

ماجرای گلی که کیومرث پوراحمد به شهید آوینی داد

avini-poorahmad

کارگردان فیلم سینمایی «کفشهایم کو» گفت: من برای تشکر بابت کتابی که شهید آوینی برای من فرستاده بود با یک شاخه گل مریم به نزد وی رفتم و آوینی گفت بهترین گل را برای من آوردی.

به گزارش سوره سینما، کیومرث پور احمد کارگردان فیلم سینمایی «کفشهایم کو» با حضور در برنامه خندوانه درباره دوستی خود با شهید آوینی گفت: من فقط دو جلسه و هر جلسه سه ساعت با شهید آوینی صحبت کردم و دوستی ما فقط در همان مدت بود شهید آوینی فیلم «سفرنامه شیراز» را دیده بود و برای من یک کتاب با یک یادداشت مهر آمیز نوشته بود  من مجله سوره را آن زمان نمی‌خواندم و از نظرم مکروه بود اما یک شاخه گل مریم خریدم و به دفتر سوره و نزد اقای مرتضی آوینی رفتم و وی گفت بهترین گل را برای من آوردی.

وی افزود: در آن جلسه ۴ ساعتی با هم گفتگو کردیم و یادم می آید در برخی موضوعات کاملا مخالف یکدیگر بودیم و عقایدمان ضد یکدیگر بود.

porahmad

 

پور احمد تصریح کرد: شهید آوینی بسیار به دل من نشست و هنگامی که شهید شد در مجله سوره ویژه نامه ای در خصوص شهید آوینی در آمد که من در آن ویژه نامه یک ستون درباره وی نوشتم.

وی افزود: همسر شهید آوینی در آن زمان به من گفت آن ستون بسیار تاثیر گذار بود و وقتی قرار شد درباره شهید آوینی فیلمی بسازند همسر و برادر شهید گفتند که این فیلم را من بسازم.

پور احمد خاطر نشان کرد: شهید آوینی بسیار زلال بود و سعه صدر فراوانی داشت.

منبع: میزان


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>