سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

حوزه هنری «جشن تولد» را پخش می‌کند

jashne-tavalod3

حوزه هنری اکران اولین اثر بلند سینمایی عباس لاجوردی را بر عهده گرفت.

به گزارش سوره سینما، عباس لاجوردی کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «جشن تولد» جهت دریافت پروانه نمایش و اکران گفت: در مورد اکران فیلم، با حوزه هنری به تفاهم رسیدیم اما هنوز زمان قطعی آن مشخص نیست.

وی درباره زمان مناسب اکران برای این فیلم با توجه به موضوع آن گفت: فکر می‌کنم اوایل خرداد مناسب باشد؛ چون در این زمان بحث آزادسازی خرمشهر به میان می‌آید. از طرفی جریان این روزهای سوریه با موضوع فیلم ما بی‌ربط نیست و بسیار استراتژیک است.

وی افزود: البته درست است که سوریه سوژه اول رسا‌نه‌های دنیاست اما باید توجه کنیم کشور خودمان در اولویت قرار دارد و اگر در مرزها و بیرون ار آن شهید می‌دهیم، به خاطر جلوگیری از آمدن دشمن به سرزمینمان و دفاع ا از مرزهای ایران اسلامی در جهت برقراری امنیت است.

وی ادامه داد: اگر از ورود و شکل‌گیری گروهک‌های تندرو جلوگیری نشود، به دولت تبدیل می‌شوند. در نتیجه تجهیزات جنگی و قدرت بیشتری به دست می‌آورند و به جای گروه باید شاهد کشور تروریستی باشیم.

این کارگردان در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود عنوان کرد: هم اکنون روی دو طرح که یکی موضوع دفاع مقدسی و دیگری اجتماعی دارد تمرکز دارم.

لاجوردی در بخش پایانی صحبت‌های خود در مورد کوتاه کردن زمان فیلم خاطرنشان کرد: احتمالا حدود یک دقیقه از کل فیلم کوتاه شود.

گفتنی است؛ عباس لاجوردی با فیلم «جشن تولد» در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>