سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۳۹۵ در ۳:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

اهدای جایزه «عماد مغنیه» جشنواره بین‌المللی مقاومت به بهترین فیلم با موضوع «شهدای مدافعین حرم»

moghavemat-haram

بهترین فیلم بخش جایزه «عماد مغنیه» چهاردهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت امسال به فیلمی با موضوع «شهدای مدافعین حرم» اهدا می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: جایزه ویژه “عماد مغنیه” یکی از بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل این رویداد سینمایی را تشکیل می‌دهد که قرار است در دوره چهاردهم این جایزه به دلیل اهمیت و جایگاه شهدای مدافعین حرم به برترین اثر با این موضوع اهدا شود.

ترسیم چهره زیبای شهدای مدافع حرم، نمایش جنایات و ددمنشی‌های گروه‌های تروریستی نظیر داعش، نمایش مقاومت مردم سوریه، عراق، یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران، ترسیم چهره حامیان تروریست‌ها نظیر آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان، نقش ایران و حزب‌الله در محور مقاومت از جمله مفاهیم و مضامین این بخش است.

بر پایه این خبر، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه (نقدی) این بخش طی مراسمی در آئین اختتامیه جشنواره اهدا می‌گردد.

چهاردهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت به منظور تبیین و گسترش “فرهنگ مقاومت”در سه بخش مسابقه بین­الملل، جایزه ویژه عماد مغنیه و چشم­انداز سینمای مقاومت در جهان، با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته­اند،  برگزار می­گردد. کلیه فیلم­های سینمایی و مستند که از ژانویه سال ۲۰۱۴ در ایران و سایر کشورها تولید شده­اند می­توانند در این بخش شرکت نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>