سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۱:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

جنیفر لاورنس بازیگر «مهمان ناخوانده» شد

jennifer-lawrence

درام خانوادگی و پرتنش «مهمان ناخوانده» با بازی خاویر باردم و جنیفر لاورنس جلوی دوربین می رود. نام فیلم در زمان نمایش عمومی تغییر خواهد کرد.

به گزارش سوره سینما، دارن آرونوفسکی فیلم ساز غیرمتعارف سینما، این درام تلخ را براساس فیلم نامه غیراقتباسی خودش کارگردانی می کند.

خط اصلی داستان فیلم در باره زوجی است که در اوج اختلافات خود، میزبان گروهی از مهمانان ناخوانده می شوند. حضور این مهمانان ناخوانده، باعث خلق مشکلات تازه برای این زوج می شود.

به نوشته امپایر آنلاین، کلید فیلم برداری «مهمان ناخوانده» اوایل ماه ژوئن زده می شود. شهر نیویورک محل اصلی رخدادهای داستان فیلم است.

میشل فایفر، برایان گلسن، اد هریس و دامنال گلسن هم در فیلم بازی دارند. آن ها مهمانان مزاحم زوج داستان فیلم هستند که با حضور خود، باری بر مشکلات این دو اضافه می کنند.

خاویر باردم اسپانیایی تبار در حال حاضر درام واقع گرایانه «۳۳» را آماده نمایش عمومی دارد. داستان فیلم در باره گروهی از معدنچیان شیلیایی است که در معدن محل کار خود برای ۳۳ روز گرفتار بودند.

جنیفر لاورنس هم پس از بازی در اکشن علمی تخیلی پرفروش «بازی های هانگر»، به صورت بازیگر محصولات غیرمتعارف سینما درآمده است.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>