سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب

انتخابات شورای صنفی نمایش به کجا رسید؟

faraji

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد که هنوز زمان قطعی انتخابات این شورا مشخص نشده است.

به گزارش سوره سینما، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به انتخابات این شورا که در هفته های آتی برگزار خواهد شد، بیان کرد: هنوز جزییات این جلسه انتخاباتی اعلام نشده است، با این حال قرار است احکام نمایندگان صنف های مختلف در این جلسه صادر شود.

وی ادامه داد: در این جلسه احکام اعضای جدید صنوف سینمایی که عضو شورای صنفی نمایش هستند برای دوران ماموریت یک ساله صادر و ابلاغ می‌شود.

فرجی با اشاره به انتخابات شورای صنفی نمایش یادآور شد: در این جلسه همچنین رای‌گیری برای انتخاب رییس، نایب رییس و سخنگوی شورای صنفی نمایش نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان نام نمایندگان جدید اصناف در شورای صنفی نمایش را اینگونه اعلام کرد: همایون اسعدیان به عنوان نماینده کانون کارگردانان سینما، غلامرضا فرجی، فرشید موتمنی آذر و محمد قاصد اشرفی به عنوان نمایندگان انجمن سینماداران، اصغر بانکی به عنوان نماینده کانون پخش کنندگان، منوچهر شاهسواری، غلامرضا موسوی و سیدضیاء هاشمی به عنوان نمایندگان شورای عالی تهیه کنندگان معرفی شده اند.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>