سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۹ ق.ظ چاپ مطلب

پخش «چند درجه» از امشب/ صدمه سرپرست تیم

chand-daraje

سری جدید برنامه «چند درجه» از ۴ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، سری جدید برنامه «چند درجه» فاقد استودیو است و برنامه به صورت مستند -روایتی پخش می شود،که مجریان برنامه تمام اتفاقات هیجان انگیز را در برنامه تجربه می کنند.

این برنامه در تمام استان های کشور ضبط شده است. در یکی قسمت ها به معرفی ورزش اسنوراش (حرکت با قایق های  کایاک تک نفره روی برف) می پردازد که برای اولین بار تصاویر آن در تلویزیون پخش می شود، در حین ضبط این قسمت سرپرست تیم اسنوراش و کارگردان دچار آسیب دیدگی شدند که خوشبختانه به صورت سرپایی درمان شدند.

هنرمندان و همه مجموعه ها برای حضور در برنامه می توانند  اعلام همکاری کنند. برنامه «چند درجه» در ۶۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای با اجرای علیرضا احمدی و امید خسروی پخش می شود.غلامرضا بختیاری تهیه‌کننده و کارگردانی بر عهده غلامرضا بختیاری  و ساسان گلستانه است.

گفتنی است که سری اول برنامه «چند درجه» در زمستان ۹۴ پخش شد که اجرای آن را پژمان بازغی بر عهده داشت.


One thought on “پخش «چند درجه» از امشب/ صدمه سرپرست تیم”

  1. علی اصغر می‌گه:

    لطفا تکرار برنامه ۱۶ شهریور در مورد مسافرت با چند اتومبیل شاسی بلند را بگذارید یا طریقه دانلود و دیدن ان برنامه را بگویید ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>