سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

جمشید هاشم پور: جشنواره جهانی فیلم فجر تداوم داشته باشد

jamshid-hashem-poor

بازیگر فیلم سینمایی «کیفر» تاکید کرد جشنواره جهانی فیلم فجر در صورت تداوم و استمرار به نتیجه می‌رسد.

به گزارش سوره سینما ، جمشید هاشم‌پور پس از تماشای «ال کلاسیکو» در کاخ جشنواره درباره جشنواره جهانی فجر گفت: برگزاری این جشنواره با این کیفیت حرکت بسیار خوبی است که به طور حتم در آینده‌ای نزدیک نتیجه‌اش را خواهیم دید.

او با اشاره به اینکه سینمای ایران ظرفیت جهانی شدن دارد، گفت: نکته ای که نباید فراموش کنیم این است که وقتی این جشنواره‌ها نتیجه بخش خواهد بود که شاهد تداوم آن در سال های آتی باشیم. در این عرصه مدیران مربوطه باید برای ارتقا و بهبود این حرکت در خدمت جشنواره باشند.

هاشم‌پور گفت: در ساعاتی که در پردیس چارسو بودم، به نظرم رسید این جشنواره از مدیریت حرفه‌ای برخورددار است که برای برگزاری جشنواره‌ای در این سطح تلاش بسیاری کرده‌اند.

بازیگر فیلم سینمایی «پرده آخر» با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی نقش بسیار تاثیرگذاری در ارتقای سینمای کشور دارد، گفت: نباید از سینمای جهان عقب بمانیم، امیدوارم با تداوم این جشنواره ها، شاهد ارتقای سینمای کشورمان شویم و فیلمسازان در بستر جشنواره جهانی فیلم فجر به مخاطب بین‌المللی معرفی شوند.

هاشم‌پور افزود: بی شک سینمای ایران حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد که با استفاده از این ظرفیت ها می‌توانیم سینمای کشورمان را به دنیا معرفی کنیم. این جشنواره فرصتی است تا برخی از داشته‌های سینمای ایران را به جهان نشان دهیم.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت‌ماه با دبیری رضا میرکریمی در پردیس چارسو برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>