سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

«زار» جدیدترین فیلم ترسناک سینمای ایران شد

gas

فیلم سینمای «زار» به کارگردانی نیما فراهی هفته آینده کلید می خورد.

به گزارش سوره سینما، این فیلم که با نام «اتفاق» از اداره نظارت و ارزشیابی پروانه ساخت گرفته به تازگی به «زار» تغییر نام داده است. محمدرضا غفاری و حدیث میر امینی دوبازیگر اصلی انی فیلم هستند که تا کنون حضورشان در زار قطعی شده است.

میثاق زارع، ساناز صفایی، آنا همتی، سینا سهیلی، سمانه کاوندی و امیر حسین عشق آبادی دیگر بازیگران فیلم هستند. امیر پورکیان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد که پیش از این خنده های آتوسا را تهیه کرده بود.

نیما فراهی پیش از این چند فیلم کوتاه ساخته و سابقه دستیاری در سینما را در کارنامه اش دارد. «زار» اولین فیلم بلند سینمایی این کارگردان محسوب می شود. محسن دارسنج نیز طراح گریم این فیلم است. قرار است تمام صحنه های فیلم در شمال کشور فیلمبرداری شود.

فیلمنامه زار را نیما فراهی خود به نگارش درآورده است. فیلمی در ژانر وحشت که قرار است تجربه تازه ای در سینما باشد. در سینما ایران کم تر تجربه موفیی در این ژانر ساخته شده است. «آل»، «شب بیست و نهم»، «حریم»، «کلبه»، «روایت ناپدید شدن مریم» تعدادی از فیلم های ساخته شده در ژانر وحشت هستند که در اکران توفیقی نداشتند.

البته با توجه به مضمون این فیلم به نظر می‌رسد این فیلم برای اکران باید راهی گروه هنر و تجربه شود.

منبع: روزنامه سینما

 


One thought on “«زار» جدیدترین فیلم ترسناک سینمای ایران شد”

  1. Misagh می‌گه:

    اسم بازیگر اشتباه خورده. وانا همتی درسته

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>