سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
سهیل کریمی:

مستندسازان پیام مدافعان حرم را به دنیا برسانند

seoheil-karimi

سهیل کریمی مستندساز و عضو هیات انتخاب جشنواره فیلم مدافعان حرم درباره این جشنواره که در دو بخش نماهنگ و مستند برگزار می شود گفت: مستندسازی از مدافعان حرم نیاز امروز کشور است. باید مستندسازان پیام مدافعان حرم را به دنیا برسانند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم، سهیل کریمی مستندساز، کارگردان و عضو هیات انتخاب جشنواره فیلم مدافعان حرم افزود: هرقدر پیام مستندهایمان، بلندتر و برنده تر باشد، موفق عملکرده ایم و شاید بتوانیم بگوییم که کارمان را خوب انجام داده ایم.

این مستندساز باسابقه در پاسخ به این سوال که مخاطب جشنواره فیلم مدافعان حرم باید مردم و یا هنرمندان باشند، گفت: مردم پیام مدافعان حرم را دریافت کرده اند و این جشنواره باید سعی کند مخاطب خود را هنرمندان قرار دهد تا آنها بعد از آشنایی و علاقه مندی به مدافعان حرم به سمت تولید و خلق آثار هنری در این حوزه پیش بروند.

وی بیان کرد: دشمن ما به خوبی از ابزار رسانه بهره گرفته است و هنرمندان نیز باید یاد بگیرند از این رسانه برای مقابله با آنها به خوبی استفاده کنند.

کریمی با بیان اینکه خلق آثار حرفه ای در این حوزه رمز موفقیت است، اظهار کرد: هرقدر مستند ها حرفه ای تر و بر ارزشهای هنری استوار باشند، پیام مستند ها به مخاطبان بهتر شنیده خواهد شدو همچنین خلق آثار حرفه ای به ماندگاری جشنواره فیلم مدافعان حرم کمک خواهد کرد.

این کارگردان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم اثرهایی با تکنیک فنی ضعیف اجازه دهد دیگر مستندها و آثار زیر سوال برود، گفت: تمامی دوستانی که برای جشنواره، آثار مستند ارسال کرده اند، باید تلاش کنند تا مستندهایشان از لحاظ فنی و تکنیکی ایرادی نداشته باشد. هرقدر یک اثر بدون عیب و نقص باشد در فضای رسانه برد بهتری پیدا خواهد کرد.

گفتنی است؛ نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم به دبیری حمید یادروج در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی ۵ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>