سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

پایان تدوین «مرداد» و آغاز صداگذاری توسط ابوالصدق‎

mordad

فیلم سینمایی «مرداد» پس از پایان مرحله تدوین صداگذاری خود را توسط حسین ابوالصدق آغاز کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «مرداد» ، مرحله تدوین این اثر سینمایی توسط سپیده عبدالوهاب به پایان رسیده و همزمان با پایان این مرحله، حسین ابوالصدق نیز صداگذاری کار را در استودیو “روشنا” آغاز کرده تا در هفته های آینده مراحل فنی به پایان برسد.

فیلم «مرداد» به تهیه کنندگی محمود فلاح و کارگردانی بهمن کامیار اواخر بهمن ماه ١٣٩۴ فیلمبرداری خود را با حضور کامبوزیا پرتوی آغاز کرد و پس از فیلمبرداری در لوکیشن هایی همچون بیمارستان فوق تخصصی نورافشار ، مزون لباس در ولنجک و صحنه های خیابانی در شهرک غرب، در نهایت در لوکیشن اصلی این اثر سینمایی که آپارتمانی در یوسف آباد تهران بود، به پایان رسید و بلافاصله وارد مراحل فنی شد.

پس از پایان مراحل فنی و آماده شدن «مرداد» برای نمایش، تصمیم نهایی برای اکران آن گرفته خواهد شد و هنوز مشخص نیست که برای اکران عمومی اقدام خواهد شد یا اینکه اولین تجربه بلند سینمایی بهمن کامیار را برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فجر آماده خواهند کرد.

فیلم سینمایی «مرداد» که فیلمنامه آن نیز توسط بهمن کامیار نوشته شده، از مضمونی اجتماعی برخوردار است و روایتگر زندگی یک زوج جوان به نامهای “امیر” و “رویا” است که پس از سالها زندگی دچار مشکلات و اختلافاتی شده اند که این جریانات دستمایه هسته اصلی داستان هستند و در خلاصه داستان آن آمده، “چه مردادی شود بهمن کنار تو ، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی”.

محمدرضا فروتن و رعنا آزادی ور ، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهاد پور، پروین ملکی، علی گل زاده، عاطفه للهی ، نیلوفر مولایی با حضور افتخاری اندیشه فولادوند و با هنرمندی مهتاب کرامتی ، ترکیب بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل داده اند.

اسامی کامل عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار، تهیه کننده: محمود فلاح، سرمایه گذار: بهمن کامیار، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، فیلمبردار: شهرام نجاریان ،مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، صدابردار: فرشید کیوانمهر،طراح گریم: محسن دارسنج ، طراح صحنه و لباس: حجت اشتری، مدیر تولید: سجاد رحیمی، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی ، مدیربرنامه ریزی: امین قوامی، دستیار یک کارگردان: آرمین آذری، دستیار دوم کارگردان و دستیاربرنامه ریز: آوا بالاور، عکاس: زهرا مصفا، مشاور رسانه ای و روابط عمومی: میثم محمدی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>