سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۰:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب

«نفس» جلیل سامان جان‌ تازه‌ای گرفت

jalil-saman

بعد از وقفه ای طولانی در روند تولید سریال «نفس» این گروه هفته آینده فعالیت را از سر می گیرند.

به گزارش سوره سینما، سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان که از چهارم شهریور سال گذشته پیش تولید را آغاز کرده بود ولی بنا به دلایلی جلوی دوربین نرفت اما به نظر می رسد بعد از طی فراز و نشیب هایی، هفته آینده بازیگرانش جلوی دوربین خواهند رفت.

جلیل سامان که قرار بود سومین مجموعه از سه گانه خود را سال گذشته کلید بزند قرار است با اعمال تغییراتی و با ورود بازیگران جدید، «نفس» را در ادامه مجموعه های «ارمغان تاریکی» و «پروانه» به تولید برساند.

اگرچه هنوز نام بازیگران قطعی اعلام نشده است اما به نظر می رسد مسعود رایگان و بهناز جعفری در این مجموعه حضور قطعی داشته باشند.

«نفس» درامی اجتماعی درباره یک پسر جوان به نام روزبه و دختری جوان است که با درگیرشدن در یک سری مسایل روابط شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد. بخشی از تصویربرداری این مجموعه در تهران و بخش هایی هم در شهرستان های دیگر تولید می شود که احتمال دارد یکی از این شهرستان ها در شمال کشور باشد.

عواملی که پیش تر نام شان رسانه ای شده بود عبارتند از تهیه کنندگان: سیداحمد کاشانچی و محمود رضایی، سرپرست فیلمنامه: جلیل سامان، مدیر تصویربرداری: شاپور پورامین، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری نیک، مدیر تولید: سید دانیال کاشانچی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری فیلم ملک و روابط عمومی: مریم عرفانیان.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>