سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

«نفس» جلیل سامان، با تغییر بازیگران کلید خواهد خورد

jalil-saman

تهیه کننده سریال «نفس» گفت: در حال حاضر مشغول انتخاب عوامل سریال و انتخاب بازیگران هستیم و این نوید را می‌دهم که اتفاقات جدیدی رقم خواهد خورد.

به گزارش سوره سینما، احمد کاشانچی تهیه کننده سریال «نفس» گفت:‌در حال حاضر مرحله پیش تولید سریال را می‌گذرانیم و اگر خدا بخواهد تا پایان اردیبهشت «نفس» را کلید خواهیم زد.

وی با اشاره به جزئیات ساخت این سریال ادامه داد: در حال حاضر مشغول انتخاب عوامل سریال و انتخاب بازیگران هستیم و این نوید را می‌دهم که اتفاقات جدیدی رقم خواهد خورد.

این تهیه کننده همچنین افزود:‌ برخلاف تصوری برخی‌ از افراد،جلیل سامان به این پروژه الصاق شده است و ما تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهیم و دوست نداریم تا فردی دیگر را جایگزین ایشان کنیم.

اواخر سال گذشته جلیل سامان از توقف سریال «نفس» به دلایل مالی و کمبود بودجه خبر داد. هدایت هاشمی و محمود عزیزی، مسعود رایگان، صالح میرزاآقایی، زهیر یاری و روزبه حصاری به عنوان بازیگران این سریال اعلام شده بودند که با صحبت‌های اخیر تهیه کننده تغییرات کلی در لیست بازیگران نیز صورت خواهد گرفت.

«نفس» دومین همکاری جلیل سامان با سیداحمد کاشانچی است.

جلیل سامان با ساخت مجموعه نفس، سه‌گانه خود را در ژانر سریال‌های عاشقانه در فضای انقلاب اسلامی تکمیل می‌کند.این سریال در ۲۶ قسمت ساخته می‎شود و داستان آن درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سرمی‌گذارد. سرانجام انتخابی دشوار سرنوشت وی را رقم می‌زند.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>