سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

امیلی بلانت «مری پاپینز» هزاره سوم شد

emily-blunt

امیلی بلانت پذیرفت تا در نقش «مری پاپینز» جدید که ادامه‌ای بر داستان کلاسیک آن است، جلوی دوربین برود.

به گزارش سوره سینما به نقل از گاردین، امیلی بلانت بازیگر بریتانیایی به فیلم «مری پاپینز بازی می‌گردد» پیوست. داستان این فیلم ۲۰ سال پس از داستان فیلم اصلی «مری پاپینز» اتفاق می‌افتد که جولی اندروز نقش او را ایفا کرده بود.

استودیو والت دیزنی دیروز اعلام کرد این بازیگر در نقش پرستار بچه و در ادامه فیلم کلاسیک سال ۱۹۶۴ نقش‌آفرینی خواهد کرد.

گفته شده این بازیگر انتخاب نخست تهیه کننده بوده و سرانجام موافقت او را جلب کرده است. لین-مانوئل میراندا نیز در نقش یک شخصیت جدید به نام جک بازی می‌کند که کارش روشن کردن چراغ‌های خیابان است. این فیلم با تمرکز بر مایکل بنکس و سه فرزندش که حالا بزرگ شده‌اند ساخته می‌شود.

راب مارشال که با بلانت در نسخه سینمایی موزیکال «درون جنگل» ساخته استفن ساندهایم همکاری کرده بود، این فیلم را کارگردانی می‌کند و فیلمنامه آن توسط دیوید مگی نویسنده «در جستجوی ناکجاآباد» نوشته خواهد شد. مارک شیمن و اسکات ویتمن که جایزه تونی را برای «اسپری مو» بردند نیز برای نوشتن ترانه‌های این فیلم انتخاب شده‌اند.

سال پیش خبر ساخت ادامه‌ای بر مری پاپینز اعلام شد و راب مارشال همان زمان اعلام کرد این فیلم برمبنای موزیکال سال ۱۹۶۴ ساخته نخواهد شد. بلکه داستان آن از میان ۷ کتاب اقتباس نشده دیگر مری پاپینز انتخاب می شود که پی ال تراورز درباره پرستار جادویی نوشته بود. اولین کتاب از این مجموعه سال ۱۹۳۴ منتشر شده بود و آخرین کتاب آن سال ۱۹۸۸ به بازار آمده بود.

در فیلم «مری پاپینز» جولی اندروز و دیک ون دایک در نقش‌های اصلی بازی کرده بودند. فیلم جدید برای ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ پیش بینی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>