سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ خرداد ۱۳۹۵ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
آغاز انتصاب مدیران شبکه‌ها توسط معاون سیما؛

همان همیشگی‌ها؛ عقب‌گرد صداوسیما به یک دهه قبل/ پس از بازگشت پورمحمدی به شبکه سه، علیرضا برازش هم مدیر شبکه اول شد

barazesh-poormohamadi

حالا با آغاز انتصاب مدیران شبکه‌ها توسط مرتضی میرباقری به قطعیت می‌توان گفت که رسانه ملی با یک عقب‌گرد شدید به حدود یک دهه قبل بازگشته است و احتمالا به این زودی‌ها نباید توقع جوانگرایی در مدیران تلویزیون و تحول در مهمترین رسانه ایران را داشت.

به گزارش سوره سینما ، در همان روز انتصاب مرتضی میرباقری به سمت معاونت سیمای رسانه ملی هم خیلی‌ها از این اتفاق به عنوان «عقب‌گرد» صداو سیما نام بردند، اما حالا با آغاز انتصاب مدیران شبکه‌ها توسط وی به قطعیت می‌توان گفت که رسانه ملی با یک عقب‌گرد شدید به حدود یک دهه قبل بازگشته است و احتمالا به این زودی‌ها نباید توقع جوانگرایی در مدیران تلویزیون و تحول در مهمترین رسانه ایران را داشت.

روز گذشته مرتضی میرباقری در حکمی علی‌اصغر پورمحمدی را به ریاست شبکه سوم سیما منصوب کرد تا پورمحمدی پس از سال‌ها به خانه اصلی خودش بازگردد و البته پس از جنجال‌های اخیر بر سر برنامه «هفت» احتمال ماندن تیم فعلی این برنامه قوت بگیرد.

اما امروز نیز در راستای تکمیل فرایند بازگشت مدیران سابق به رسانه‌ی ملی معاون سیما در حکمی مدیریت شبکه اول سیما را بار دیگر به علیرضا برازش سپرد. علیرضا برازش پیش از این نیز در دوران سابق معاونت سیمای میرباقری مدیریت شبکه یک و دو سیما را برعهده داشت که به دلیل ضعف عملکرد پس از رفتن میرباقری از صداوسیما هیچگاه به مدیریت شبکه‌ای دیگر منصوب نشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>