سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

«فلش» جلوی دوربین می رود

the-flash

مپانی برادران وارنر اعلام کرد کلید فیلم برداری نسخه سینمایی «فلش» را ماه اکتبر امسال می زند. این در حالی است که بازیگر نقش اصلی فیلم، هنوز انتخاب نشده است.

به گزارش سوره سینما، اعلام زمان شروع فیلم برداری «فلش» با اعلام نام کارگردان تازه آن همراه بوده است. ریک فاموییوا کارگردان فیلم است.

او جایگزین ست گراهام اسمیت شده که ماه قبل انصراف خود را از همکاری با این پروژه ابرقهرمانانه و کمیک استریپی اعلام کرد. این فیلم نامه نویس با «فلش» به جمع فیلم سازان سینما می پیوست.

وی نویسنده فیلم نامه فیلم هم هست، فیلم نامه ای که قرار است فاموییوا آن را جلوی دوربین ببرد. البته این فیلم ساز اعلام کرده، تغییراتی در آن اعمال خواهد کرد.

کمپانی برادران وارنر که «فلش» را با همکاری شرکت انتشاراتی سی دی فیلمز تهیه می کند، گفته برای نقش کاراکتر اصلی آن از یک بازیگر تازه وارد استفاده خواهد کرد.

به نوشته امپایر آنلاین، داستان فلش در باره جوان ماجراجویی است که مثل بقیه ابرقهرمانان داستان های کمیک استریپی، از قدرت های ویژه ای برخوردار است.

او که با نام فلش شتاخته می شود، با گروهی از نیروهای پرقدرتی که قصد نابودی کره زمین و ساکنان آن را دارند، مبارزه ای سخت و نفس گیر می کند.

قرار است این اکشن ماجراجویانه هم تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی شود. هزینه تولید قسمت اول فیلم، حدود ۱۲۰ میلیون دلار خواهد بود.

تهیه کنندگان «فلش» از آن به عنوان رقیب اصلی فیلم های موفق کمیک استریپی و ابرقهرمانانه شرکت فیلم سازی مارول اسم می برند.

«فلش» برای نمایش عمومی در تابستان سال ۲۰۱۸ آماده می شود.

منبع: جام جم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>