سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۵ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

بازدید مدیر شبکه یک از پشت صحنه برنامه «شهر باران» + تصاویر

shahre-baran

شب گذشته علیرضا برازش مدیر شبکه یک سیما با حضور در استودیو پخش برنامه زنده شهر باران، از پشت صحنه این برنامه بازدید کرد.

به گزارش سوره سینما، در این بازدید آقای برازش ضمن گفتگو و خسته نباشید به عوامل این برنامه، با تهیه کننده و مجری شهر باران درباره حال و هوای برنامه و مهمانان صحبت کرد. سید جواد مبینی پور مشاور اجرایی مدیر شبکه در این بازدید آقای برازش را همراهی کرد.

در برنامه شب گذشته مجید شعبانى مداح سرشناس کشورمان به همراه مادرش و همچنین ابوالفضل لایق زاده مستندساز به همراه خانواده مهمان برنامه شهر باران بودند.

4

شهر باران فضایی شاد و امید بخش دارد که مسایل اجتماعی از قبیل ازدواج و تشکیل خانواده محور اصلی این برنامه است و هر شب متناسب با موضوع، دو گروه مهمان به این برنامه می آیند.

شهر باران به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان ارغوانی کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک است که هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با اجرای پدرام کریمی به روی آنتن می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>