سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۳۹۵ در ۲:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

کیت وینسلت بازیگر جدیدترین فیلم وودی آلن شد

kate-winslet

ورایتی به نقل از منابع موثق گزارش داده فیلمبرداری جدیدترین پروژه سینمایی آلن به احتمال زیاد از پاییز امسال آغاز می‌شود و حضور کیت وینسلت در این فیلم تقریبا قطعی شده است.

به گزارش سوره سینما، در حالی که درام‌کمدی «کافه سوسایتی» جدیدترین ساخته وودی آلن هنوز بر پرده سینماها به نمایش درنیامده، کارگردان ۸۰ ساله پیش‌تولید پروژه بعدی خود را آغاز کرده است. آلن این روزها مشغول نهایی کردن مذاکرات خود با کیت وینسلت ستاره ۴۰ ساله انگلیسی است تا در فیلم بعدی او جلوی دوربین برود. در این صورت، این اولین همکاری فیلمساز مولف و بازیگر برنده اسکار خواهد بود.

ورایتی به نقل از منابع موثق گزارش داده فیلمبرداری جدیدترین پروژه سینمایی آلن به احتمال زیاد از پاییز امسال آغاز می‌شود و حضور کیت وینسلت در این فیلم تقریبا قطعی شده است.

آلن مثل اغلب اوقات خودش به تنهایی نگارش فیلمنامه این پروژه بدون عنوان را برعهده داشته است. او علاوه‌بر کارگردانی، به عنوان تهیه‌کننده در کنار همکاران همیشگی‌اش لتی آرونسن و ادوارد والسن فعالیت خواهد داشت. و همان‌طور که انتظار می‌رفت فعلا قرار نیست هیچ‌گونه جزییاتی در ارتباط با فیلمنامه و خط اصلی داستان در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

در حال حاضر، فیلم هنوز صاحب پخش‌کننده نشده اما ظاهرا استودیوی «آمازون» درنهایت امتیاز فیلم جدید آلن را خریداری خواهد کرد.

بیش از دو دهه از فعالیت حرفه‌ای وینسلت بازیگر ۴۰ ساله انگلیسی می‌گذرد و با این حال، تاکنون هیچ‌وقت فرصتی پیش نیامده بود که در یکی از فیلم‌های کارگردان مولف سینمای امریکا حضور پیدا کند.

وینسلت سال گذشته با اجرای درخشانش در درام زندگینامه‌ای «استیو جابز» و در نقش مقابل مایکل فاسبندر موفق به کسب نامزدی اسکار بهترین بازیگر شد. او به تازگی برای بازی در درام «کوه بین ما» تولید استودیوی فاکس قرارداد بسته و قرار است نقش مقابل ادریس البا را بازی کند.

درام عاشقانه «کافه سوسایتی» با بازی جسی آیزنبرگ و کریستن استوارت که اولین‌بار به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن روی پرده رفت، از ۱۵ ژوییه (۲۵ تیر) اکران گسترده خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز می‌کند.

منبع: آی سینما


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>