سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب
افسانه پاکرو:

باید از سخت‌گیری‌ام کم کنم/ به تئاتر برمی‌گردم

afsaneh-pakroo

بازیگر مجموعه «تکیه بر باد» که اواخر پارسال روی آنتن رفت تاکید کرد ترجیح می‌دهد به تئاتر برگردد و نقش‌هایی متفاوت بازی کند.

بازیگر مجموعه «تکیه بر باد» که اواخر پارسال روی آنتن رفت تاکید کرد ترجیح می‌دهد به تئاتر برگردد و نقش‌هایی متفاوت بازی کند.

افسانه پاکرو بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های جدید خود به سوره سینما گفت: آخرین فیلمی که بازی کردم «من کجا خوابم برد» بود که در کنار مهدی هاشمی نقش دختری به نام مینا را داشتم که شش شخصیت متفاوت را با شش گریم متفاوت باید بازی می‌کردم. متأسفانه پیشنهادهایی که در تلویزیون داشتم به لحاظ فیلمنامه برایم جذاب نبودند و پیشنهادهای زیادی را رد کردم اما با خودم فکر می‌کنم اگر همچنان سخت‌گیری کنم معلوم نیست چه زمانی بتوانم کار کنم. همیشه برای پذیرفتن پیشنهاد فیلمنامه و بازیگران برایم مهم بوده است. به همین خاطر کارنامه‌ام پر است از همکاری با بهترین‌ها. هیچوقت دوست ندارم زیاد کار کنم و در هر فیلمی بازی کنم. آنقدر که بازیگران رو به رو و فیلمنامه برایم مهم بوده کارگردان برایم مهم نبوده است.

این بازیگر ادامه داد: سال ۹۱ پیشنهادهای زیادی برای بازی در تئاتر داشتم. دوست دارم به صحنه تئاتر برگردم. به هر حال من با تئاتر کارم را شروع کردم و شاگرد استاد حمید سمندریان بودم. امسال اگر پیشنهاد خوب در تئاتر داشته باشم حتما استقبال می‌کنم. زنده بودن تئاتر بار سنگینی روی دوش بازیگر می‌گذارد من در مسئولیت‌پذیری از استاندارد هم فراتر می‌روم با شرایط تئاتر خود را سازگار می‌کنم. مطمئنا تئاتر با سینما و تلویزیون به لحاظ شرایط تولید خیلی فرق می‌کند.

افسانه پاکرو بازی در فیلم‌های سینمایی «رویای خیس»، «محاکمه» و بازی در مجموعه‌های «در مسیر زاینده‌رود»، «رسم عاشقی» و «تکیه بر باد» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>