سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ تیر ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

نخستین شماره نشریه «هنر سلامت» منتشر شد

honar-salamat

نخستین شماره نشریه «هنر سلامت» با گفت وگوهایی از دکتر سیدمحمدهادی ایازی، پوران درخشنده، جمشید مشایخی و جمعی از متخصصان و مسئولان عرصه سلامت منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم سلامت، نشریه هنر سلامت که با مدیر مسئولی دکتر ابراهیم داروغه زاده، دبیر این رویداد به چاپ رسیده است، با سرمقاله ای با عنوان «جشنواره ای که حال ما را خوب می کند» ، منتشر شده است.

نشریه هنر سلامت که نگاهی بر حوزه سلامت در سینما دارد تلاش می کند تا با نشر دیدگاه های هنرمندان و مدیران عرصه سینما، دغدغه توجه به سلامت را در جامعه بیشتر کند.

Honar-salamat-cover

بنا بر این گزارش در نخستین شماره این نشریه علاوه بر گفتگو با دکتر محمد حاجی آقاجانی، جمشید مشایخی، پوران درخشنده، سیدمحمدهادی ایازی، مطالبی نیز از دکتر محمد کیاسالار، دکتر شهرام رفیعی فر، دکتر حسام الدین علامه، سید مهدی طباطبایی نژاد، فرید فرخنده کیش، فریدون فرهودی، شعله شریعتی، حسن انصاریان، سید حسن مهدوی فر، فریبا کوثری، الهام پاوه نژاد، پرستو صالحی، رضا توکلی، کوروش تهامی و مجید برزگر منتشر شده است.

نخستین جشنواره فیلم سلامت ۳۰ مرداد تا اول شهریور برگزار می شود.


2 thoughts on “نخستین شماره نشریه «هنر سلامت» منتشر شد”

  1. حسین محسنی پویا می‌گه:

    با سلام از زحماتتون
    چند سوال داشتنم از خدمتتتون
    ۱. جشنواره فیلم سلامت بعدی کی برگزار میشه
    ۲.ما تصمیم داریم فیلمی آ»وزشی از مسائل مربوط به اعتباربخشی بیمارستان ( کنترل عفونت – بهداشت محیط – بهداشت حرفه ای و…) تهیه کنیم. آیا این فیلم قابلیت شرکت در جشنواره را دارد. ممنون

  2. حامد نيكومرام می‌گه:

    روشهای تماس با جشنواره فیلم سلامت:

    سایت جشنواره :http://www.filmsalamat.ir
    شماره های تماس:
    ۲۶۴۱۷۴۲۹
    ۰۹۳۹۱۲۴۹۷۹۴
    آدرس: سعادت آباد ۲۴متری سعادت آباد خیابان یکم شرقی کوچه شب بوی شرقی پلاک ۱۷ طبقه سوم واحد ۱۰
    کد پستی : ۱۹۹۷۷۸۱۹۸۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>