سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ تیر ۱۳۹۵ در ۱۲:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

واکنش عجیب بازیگر نقش «هری پاتر» به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا

Daniel-Radcliffe

دنیل ردکلیف رای مردم انگلستان برای خروج از اتحادیه اروپا را با اقبال مردم آمریکا به دونالد ترامپ همسان دانست.

به گزارش سوره سینما، بازیگر «هری پاتر» این رویدادها را بدترین گونۀ ملی‌گرایی و وطن‌پرستی دانست. او که از هواداران سرسخت کمپین باقی‌ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا بود، این وضعیت را هراس‌آور خواند.

ردکلیف هم‌اکنون در حال تمرین برای به صحنه بردن نمایش «حریم شخصی» است. این نمایش با الهام از سرگذشت ادوارد اسنودن و با تمرکز موضوع حفاظت از اطلاعات شخصی در عصر دیجیتال ساخته می‌شود. در این نمایش اشاره‌ای هم به شمایل کشور در صورت رئیس‌جمهور شدن ترامپ می‌شود.

او در این باره گفت: «آیا می‌توان به ترامپ اعتماد کرد که در صورت رئیس‌جمهور شدن از اختیاراتش به شکلی نادرست استفاده نکند؟ به نظر من ایدۀ خوبی است که بدانیم در صورت انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور شاهد چه چیزی خواهیم بود.»

بازی در فیلم «مرد ارتش سوئیس» کنار پل دانو از تازه‌ترین کارهای بازیگر «زن سیاه‌پوش» در سینمای جهان است. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش گذاشته شد.

این فیلم هم‌اکنون در سینماهای آمریکا در حال اکران است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>