سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ تیر ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

چرا فصل هفتم «بازی تاج و تخت» تاخیر خورد؟

GameOfThrones

طبق گفته‌ی‌ «دیوید بنیاف» (David Benioff) و «دن ویس» (Dan Weiss)، فیلم‌برداری فصل بعد به احتمال زیاد تاخیر خواهد خورد

به گزارش سوره سینما، قسمت آخر فصل ۶ سریال Game of Thrones به حدی پرتلاطم و هیجان‌انگیز بود که صبر کردن برای فصل بعدی بسیار سخت شده است. اما حالا به نظر می‌رسد که مجبور هستیم تا زمان پخش این مجموعه مدت بیشتری صبر کنیم. مقصر کیست؟ هوا! چون هنوز زمستان نیامده.

شبکه‌ی HBO معمولا پخش هر فصل Game of Thrones را در ماه آوریل شروع می‌کند (به استثنای فصل ۳ که در اواخر ماه مارس شروع شد)، اما طبق گفته‌ی‌ «دیوید بنیاف» (David Benioff) و «دن ویس» (Dan Weiss)، فیلم‌برداری فصل بعد به احتمال زیاد تاخیر خواهد خورد چون در اکثر لوکیشن‌های فیلم‌برداری این مجموعه در اروپا هنوز زمستان نشده، هر چند که در وستروس زمستان فرا رسیده است.

این دو گفتند: «هنوز تاریخ پخش را نمی‌دانیم، اما امسال کمی دیرتر خواهد بود. ما کارمان را کمی دیرتر شروع کرده‌ایم، چون زمستان در فصل بعدی رسیده و در حال حاضر هوای آفتابی به کار ما نمی‌آید. بنابراین ما همه‌ی کارهایمان را عقب انداختیم تا هوای کمی دلگیر و خاکستری و سرد شود.»

خیلی مشتاق هستیم که بدانیم این مجموعه تلویزیونی دقیقا کی به HBO بازمی‌گردد، آن هم وقتی که بنیاف و ویس پیش‌بینی کرده‌اند که تنها ۱۳ قسمت تا پایان Game of Thrones باقی مانده است.

منبع: فیلم‌نت نیوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>